Știri Sănătate

Ce se întâmplă în organismul tău când consumi unt de arahide. Ce trebuie să știi despre acest aliment

Untul de arahide este unul dintre cele mai răspândite alimente, dar și extrem de apreciate. Este potrivit pentru multe preparate și se potrivește perfect și ca desert, dar puțini știu ce conține, de fapt, și ce efecte are asupra organismului.

Beneficiile secrete ale untului de arahide

Untul de arahide este una dintre cele mai bune gustări. Este potrivit pentru micul dejun, pentru o gustare în timpul zilei, dar merge perfect și la multe preparate. Îl consumăm deseori și ne bucurăm de gustul lui delicios, dar nu știm exact ce beneficii are.

Mihaela Bilic: lucruri neștiute despre carnea de pui. Metode de gătit care îi schimbă beneficiile

Este bogat în nutrienți și acționează ca o sursă solidă de proteine și grăsime. Deși se spune că îngrașă, că are multe calorii, că e bogat în grăsimi și nu ajută deloc la o dietă, se pare că nu afectează cu nimic silueta dacă este consumat așa cum trebuie, nu exces.

Despre unt se spune că scade considerabil riscul de a suferi de boli cardiovasculare. Se pare că este suficient să consumăm o lingură de unt pe săptămână și deja se vor simți efectele pozitive în situații extreme. Este permis să mâncăm cel mult două linguri din acest aliment. Este suficient pentru a beneficia de toate substanțele nutritive pe care le oferă.

Consumul de unt de arahide asigură totodată și o serie de micronutrienți: magneziu, potasiu, calciu, fosfor, zinc, vitaminele B3, B6 și vitamina E, micronutrienți esențiali pentru buna funcționare a organismului.

Cum alegem untul de arahide

Este bine de știut că nu orice tip de unt de arahide este bun pentru organism. Când mergi la cumpărături, trebuie să fii atent la câteva aspecte pentru a fi sigur că alegi cel mai calitativ unt de arahide, care te va ajuta să beneficiezi de toate avantajele pe care le are.

Specialiștii spun că cel mai bun unt este cel care are în compoziție cât mai puține ingrediente. Pe lângă unt, în cutie trebuie să mai fie doar un conținut mic de sare. Nu este o problemă dacă este și puțină miere, dar proprietățile îi scad dacă mai conține și zahăr sau ulei de palmier, care afectează grav și mediul înconjurător, nu decât organismul.

Comments are closed.