Magazin

Ce sunt Orionidele – fenomenul astronomic din 21-22 octombrie. Impactul asupra zodiilor

Un fenomen astronomic spectaculos va avea loc pe 21 – 22 octombrie când pe cer vom vedea maximul curentului de meteori Orionidele. Este unul dintre cele mai așteptate fenomene astronomice, care se întâmplă în fiecare an și are un impact major asupra zodiilor. Ploaia de stele căzătoare va putea fi observată în toată splendoarea în noaptea de pe 21 octombrie 2022.

Ce sunt, de fapt, Orionidele

Orionidele reprezintă unul dintre cei mai importanți curenți de meteori care străbat cerul în momentul în care Pământul trece prin marginea exterioară a norului de particule din coada cometei Hally.

Cel mai bine ele pot fi observate după miezul nopții, din zone deschise, cum ar fi câmpurile, departe de orașe unde iluminatul public le face să devină greu sesizabile. Orionidele pot fi observate cu ochiul liber.

Trebuie să ieșim în afara orașului și să ne uităm cu ochiul liber, în următoarele două nopți. Cel mai bine e după ora 1 dimineața, să ne uităm spre nord sau spre vest și să așteptăm să se vadă stelele căzătoare. Sunt cam 20 pe oră, a explicat astronomul Adrian Șonka.

Ploile de meteori sunt cauzate de fluxuri de corpuri cosmice numite meteoroizi care sunt mai mici decât un bob de nisip, astfel încât aproape toți se dezintegrează în atmosferă și nu lovesc niciodată suprafața Pământului.

Zodiile influențate de Orionidele din 21-22 octombrie

Fenomenele astronomice au întotdeauna impact asupra zodiilor și aduc schimbări în viața noastră atunci când apar, fie ele eclipse, sau ploi de meteoriți. De exemplu, Orionidele își vor pune amprenta asupra modului nostru de a gândi. Vom descoperi zilele acestea lucruri care ne pot schimba viața în bine.

Zodiile de Pământ vor deveni mai atente la oamenii din jurul lor și vor scăpa de prieteniile toxice care le-au stricat calitatea vieții.

Zodiile de Aer vor tinde tot mai mult spre introspecție și astfel vor descoperi plăceri/dorințe pe care și le-au inhibat ani de-a rândul. A venit vremea să faceți o schimbare în viața voastră.

Zodiile de Apă își vor întări relațiile cu familia. Cei care au probleme cu membrii familiei, își vor face curaj să poarte o discuție deschisă cu aceștia, în vederea restabilirii unei armonii demult pierdute.

Zodiile de Foc vor înțelege că uneori este absolut necesar să se tempereze și își vor da seama cât de mulți oameni au fost răniți de vorbele lor spuse la nervi.

Comments are closed.