Știri Sănătate

Cele mai nocive alimente. Le consumăm des, dar nu știm că ne distrug sănătatea

Obișnuim să consumăm o mulțime de alimente, fără a ne gândi la compoziția lor și la cât de periculoase sunt. Deși sunt gustoase, nu ne aduc niciun beneficiu, ci doar ne afectează sănătatea, mai ales dacă sunt consumate în exces. Vezi care sunt preparatele care ne pun viața în pericol.

Alimente care ne dăunează

Există o mulțime de alimente care ne fac rău, dar la care poftim. Deși știm cât sunt de periculoase, nu ne putem abține de la a le consuma pentru că sunt gustoase și ne atrag. Totuși, ar trebui să știm care sunt cele mai periculoase preparate și de ce ar trebui să le evităm.

Margarina este unul dintre cele mai periculoase alimente din comerț. Deși în scurt timp urmează să fie scoasă de pe piață, ar trebui să renunțăm la ea încă de pe acum. Făcută din uleiuri vegetale hidrogenate, bogată în grăsimi, acest aliment crește riscul apariției bolilor cardiace și produce o mulțime de alte afecțiuni grave.

Mezelurile sunt și ele foarte dăunătoare. Mai multe studii au demonstrat că au în compoziția lor aditivi foarte periculoşi, cum ar fi: nitraţi şi nitriţi de sodiu şi potasiu (de la E-249, la E-252), fosfaţi (de la E-339 la E-343) şi polifosfaţi (de la E-450 la E-452) de potasiu, sodiu, calciu, magneziu. Toate acestea duc la apariția unor boli extrem de grave, mai ales la stomac.

Toată lumea iubește cerealele, dar sunt extrem de nesănătoase. Le consumăm mai mereu la micul dejun, dar sunt pline de zahăr și conțin cantități nesănătoase de vitamina A și zinc.

Alimente de care trebuie să ne ferim

Cartofii prăjiți sunt foarte periculoși, mai ales cei făcuți în comerț. O porție mică de cartofi de la fast food are între 200 și 340 calorii, în timp ce o porție mare are până la 700 calorii. Pe deasupra, sunt prăjiți în ulei ars, ceea ce nu este deloc sănătos. Un singur cartof de mărime medie asigură mai mult de jumătate din doza zilnică recomandată de Vitamina C, deci ar trebui să consumăm cartofi moderat.

Deși este bogată în calciu, brânza este bogată în grăsimi și dacă este asociată și cu alte mâncăruri duce la o creștere considerabilă în greutate. Deși consumăm multe roșii cu brânză vara, ar trebui să avem grijă cu aceste două alimente. Spre deosebire de brânza făcută în gospodării, cea găsită în comerț este și mai periculoasă. Are un număr imens de aditivi.

 

 

Comments are closed.