Știri

Decizia Ryanair pentru pasagerii care au cerut banii înapoi! Nu se așteptau la asta

Compania de zbor Ryanair a luat o decizie drastică pentru clienții care au solicitat băncilor rambursarea costurilor pentru zborurile pe care le-au ratat în perioada în care au fost restricții. Sunt vizați cei care au cumpărat cu cardul bilete nerambursabile, dar care nu au mai zburat apoi din cauza restricțiilor.

Decizia Ryanair pentru clienții din întreaga lume

Potrivit companiei, sunt vizate aproximativ 1000 de persoane care nu au mai călătorit și au cerut înapoi banii plătiți pentru achiziționarea biletelor.

Este important de precizat că măsura impusă de compania de zbor nu îi afectează pe cei care și-au primit banii înapoi de la Ryanair, ci doar pe cei care au operat rambursul direct din opțiunile cardului de credit, fără acordul transportatorului aerian.

Au ales să nu călătorească și apoi au cerut în mod ilegal rambursări prin intermediul companiei lor de carduri de credit, au transmis reprezentanții companiei de zbor.

Potrivit CNN, trei pasageri au descoperit că nu li se va permite să urce în avion abia după ce își rezervaseră o călătorie cu Ryanair. Ei s-au văzut în postura de a rambursa suma cu care erau datori companiei.

Unul dintre pasageri ar fi aflat însă cu doar trei zile înainte să călătorească și a înțeles că nu are de ales decât să ramburseze Ryanair sau să riște să piardă banii cheltuiți pentru cazare, închiriere de mașini, teste și parcare la aeroport.

Toți cei trei pasageri au solicitat rambursări de la American Express (AXP) după ce Ryanair a refuzat să proceseze rambursările pentru zborurile pe care oamenii nu le-au vrut în 2020. Ei au spus că nu li s-au oferit vouchere sau opțiunea de a rezerva din nou.

Într-o declarație pentru CNN Business, American Express a declarat că revizuiește toate cererile de rambursare cu atenție și corectitudine, și, de la caz la caz, împreună cu comerciantul și deținătorul cardului. Visa și Mastercard au refuzat să comenteze.

În 2020, Ryanair și British Airways au refuzat să ramburseze banii unor pasageri pentru zboruri neoperate din cauza restricțiilor. Companiile aeriene au oferit vouchere sau opțiunea de a rezervă o nouă călătorie.

Comments are closed.