Știri

Demisie la Guvern! Șeful Grupului de Comunicare Strategică pleacă după un an jumătate

Șeful Grupului de Comunicare Strategică a anunțat că și-a înaintat demisia. Andi Manciu eliberează funcția după un an și jumătate de activitate. El a făcut anunțul pe pagina personală de Facebook. Eliberarea din funcție începe de la data de 1 mai.

Andi Manciu a demisionat

Luni, 26 aprilie 2021, Andi Manciu a anunțat pe Facebook că și-a depus demisia din funcția de șef al Grupului de Comunicare Strategică, după un an și jumătate de activitate. Andi Manciu nu și-a motivat decizia, dar a precizat că este momentul să pună punct și să lase altora această responsabilitate.

M-am hotărât să solicit eliberarea mea din funcție începând din 1 Mai. S-a făcut aproape un an și jumătate în care m-am ocupat în calitate de consilier de stat de coordonarea comunicării guvernamentale. O perioadă dificilă, încărcată, plină de provocări și de momente care îmi vor rămâne în minte pentru multă vreme de acum încolo. Acum e momentul să pun punct și alții să preia această responsabilitate, a precizat șeful Grupului de Comunicare Strategică.

În mesajul în care și-a anunțat demisia, Andi Manciu le-a mulțumit tuturor celor care au avut încredere în el și i-a asigurat că a pus toată energia și priceperea în activitatea din cadrul Grupului de Comunicare Strategică.

Cine este Andi Manciu

Andi Eduard Manciu vine din Suceava și a urmat studiile universitare în București (Școala Națională de Studii Politice și Administrative), unde s-a și stabilit după finalizarea lor. A urmat cursuri de jurnalism și de comunicare politică și a lucrat la mai multe trusturi de presă din România, până în anul 2015.

Citește și: Scad infectările în Capitală. Prefectul se pregătește să ia măsuri de relaxare

Ulterior a fost coordonator al Departamentului de Comunicare al PNL, iar din 2019 a ocupat funcția de consilier de stat al prim-ministrului. El s-a ocupat de coordonarea comunicării la nivel guvernamental.

În C.V-ul său, Manciu precizează că are capacitatea de a lucra în situații de stres, spirit de echipă și o bună experiență în a gestiona situațiile de conflict, dar și abilități în comunicare și în organizarea fluxurilor de lucru.

Comments are closed.