Știri Sănătate

Dieta perfectă după sărbători. Cum scăpăm de kilogramele acumulate de Crăciun și Revelion

Sărbătorile de iarnă sunt printre cele mai importante și încărcate de însemnătate. Cu toate acestea, ne dau mari bătăi de cap kilogramele în plus cu care ne alegem după terminarea acestora. Având în vedere că masa este plină de bunătăți și vrem să gustăm din toate, riscăm să ne distrugem silueta. Totuși, există o cale prin care putem scăpa de această problemă.

Cum să slăbeşti după sărbători

Chiar dacă în fiecare an ne propunem să mâncăm mai puțin, să nu facem abuz și să nu ajungem cu câteva kilograme în plus la finalul sărbătorilor, se pare că nu ne iese mereu. Silueta noastră are de suferit și trece prin schimbări radicale, dar trebuie să găsim o soluție în acest sens.

Vezi și: Cum ținem post fără să ne îngrășăm. Cele mai sănătoase alimente

Cele mai multe preparate pe care le avem pe masa de Crăciun și Revelion sunt pe bază de carne. Excesul de proteine şi grăsimi rele poate favoriza formarea de ţesut adipos, dar în câteva zile ne putem detofixia și reușim să scăpăm de kilogramele în plus.

Citește și: Cum să mănânci sănătos de sărbători. Tot ce trebuie să faci ca să nu iei în greutate

Trebuie să țineți cont de faptul de că pierderea în greutate este un proces care durează și că rezultatele nu se pot vedea peste noapte. Totuși, dacă începem să ne abținem de la mâncarea nesănătoasă și dăm startul unei diete bazată pe fructe, legume, alimente ușoare, rezultatele nu vor ezita să apară.

Sportul, absolut necesar

Sportul este foarte important în procesul nostru de slăbit. Activitatea sportivă nu ar trebui să lipsească din rutina noastră nici când ne aflăm la greutatea ideală, pentru că mișcarea nu ne poate face rău niciodată, din contră. Plimbă-te în fiecare dimineață, aleargă cel puțin o jumătate de oră pe zi sau mergi la sală când ai timp.

De reținut că o dietă fadă sau de înfometare este cea mai nocivă alegere. Este important să ne organizăm, să facem un program strict de mese și să ne concentrăm pe alimentația noastră.

Nutriţionistul ne recomandă să începem recuperarea după Sărbători printr-o curăţenie în frigidere și să scăpăm de alimentele pregătite atunci. Fă loc pentru salate, iaurturi, alimente cu puține calorii. Somnul este un alt element cheie pentru pierderea în greutate, fiind recomandate 7-9 ore pe noapte de somn.

Comments are closed.