Știri

Schimbări majore anunțate de LIDL. Ce se va întâmpla în magazinele din România

LIDL a anunțat modificări importante pentru magazinele din grup, care se vor aplica și în România. Este vorba despre instalarea caselor de marcat de tip self-checkout.

Măsura este deja aplicată cu succes în străinătate. Această schimbare aduce beneficii pentru clienți, în special în această situație în care ne aflăm.

Clienții LIDL vor putea folosi case de marcat în 30 dintre magazinele din întrega țară.

30 de magazine LIDL vor avea case noi de marcat

Casele de marcat de tip self-checkout sunt deja folosite în marile magazine din România percum Auchan, Kaufland, Carrefour, dar și Mega Image, iar clienții se declară mulțumiți de eficiența acestora. Acestea ajută ca timpul petrecut la coadă să scadă scade, și să fie redusă interacțiunea cu alte persoane.

”Case tip self-checkout am introdus în 30 de magazine şi vrem să extindem proiectul în cât mai multe unităţi. Vedem interes din partea clienţilor pentru că e mai uşor şi mai rapid să le folosească. Totodată, ele au câştigat popularitate din considerente de siguranţă“, au anunțat reprezentanţii LIDL România.

Momentan, LIDL va instala case de marcat self-checkout în 10% din totalul unităţilor de pe plan local. Totuși, reprezentanții LIDL Românai speră ca noul proiect să se extindă în cât mai multe unități, în contextul în care interesul clienților crește. Mai mult de atât, acest tip de case sunt mai rapide dar și mai ușor de folosit și de asemenea, sunt și sigure.

”Proiectul a început în noiembrie 2020, primele astfel de case fiind instalate în câteva magazine din Capitală. Continuăm şi anul acesta să extindem acest serviciu într-un număr mai mare de unităţi Lidl“, adaugă reprezentanţii grupului german.

Furtună Cristiana
Experiență de 10 în presa din România. Reporter și redactor la o televiziune locală din Galați, iar după ce a descoperit presa online, a ocupat mai multe poziții la publicații online: redactor, social media manager, editor coordonator.

    Comments are closed.