Ciocnirea celor două trenuri de metrou este doar ultimul și singurul incident grav mediatizat, mai multe alte evenimente periculoase fiind mușamalizate. Cel mai grav a fost când mecanicul unui tren a deschis ușile de pe partea cealaltă a peronului.
Un mecanic a deschis în stația Crângași ușile de pe cealaltă parte a peronului, incident extrem de grav, întrucât a pus sute de pasageri în pericol, scrie Club Feroviar.
Incidentul de pe 15 februarie, mușamalizat de conducerea Metrorex, a fost urmat la câteva zile de un altul, în care un alt mecanic a uitat pur și simplu să deschidă ușile trenului, în stația Parc Bazilescu. Și-a dat seama abia după ce a plecat din stație, iar un călător a bătut în ușă, moment în care a oprit trenul și l-a întors la peron, fără să raporteze mișcarea celor de la dispecerat.
Dacă luăm și ciocnirea de pe 27 februarie a celor două trenuri care au intrat pe aceeași linie, înseamnă că metroul bucureștean a înregistrat trei incidente serioase, din care unul chiar extrem de grav, în mai puțin de două săptămâni.
Dintre acestea, doar ciocnirea trenurilor a fost mediatizată. Conducerea Metrorex le-a confirmat însă și pe celelalte două, pentru Club Feroviar, precizând că toți mecanicii de tren responsabili sunt cercetați disciplinar.
Ușile unui metrou s-au defectat în stația Ștefan cel Mare. Pasagerii au fost debarcați, iar metroul s-a retras.
Potrivit companiei, a fost înregistrată o defecțiune la ușile trenului.
Pasagerii au fost debarcați, iar trenul s-a retras la Dristor 2.
Circulația se desfășoară normal, a transmis Metrorex.