Categories: Știri

Anunț pentru clienții Băncii Transilvania! Toți cei care au cont deschis se vor bucura

Motiv de bucurie pentru toţi clienții Băncii Transilvania! Instituţia bancară din România s-a clasat pe locul 3 în topul celor mai puternice branduri bancare din lume, în urcare de pe locul 7 anterior, cu un Brand Strength Index (BSI) de 92,3/100, conform evaluării realizate de Brand Finance Banking 500 în 2024.

S-a înregistrat un plus pentru Banca Transilvania şi la capitolul valoare. Brandul său a înregistrat o creștere de 34% în valoare față de anul 2023. Astfel, a ajuns la suma de 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de poziții în clasament, clasându-se pe locul 252. În comparație, în anul precedent, banca era pe poziția 297, având o valoare de 513 milioane de dolari.

„Este o veste foarte bună pentru BT, dar şi pentru România. Poziţia Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanţa construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputaţie foarte bună la nivel internaţional.

Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România”, a declarat Omer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.

În anul 2023, Banca Transilvania a raportat un profit de 2,491 miliarde de lei. A înregistrat o creștere de 14% față de anul precedent, și a atras 623.000 de clienți noi.

Iar acest lucru înseamnă o medie de 1.700 de clienți pe zi calendaristică. Finanțarea companiilor și a populației, creșterea activității operaționale și atragerea de noi clienți au fost principalele motoare ale băncii în cursul anului anterior.

Banca Transilvania a debutat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018. Astfel, ocupă locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.

Ca cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei, Banca Transilvania este o bancă universală. Instituția acoperă toate segmentele de clienți și linii de afaceri din sectorul financiar. Cu o cotă de piață de peste 21%, 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de banking online și 500 de sucursale în 180 de localități, Banca Transilvania a devenit un jucător de referință în domeniul său.

Valoarea brandului a atins suma de 686,5 milioane de dolari, clasându-se pe locul 252 în Brand Finance Banking 500 pentru anul 2024. De asemenea, se situează în top 3 al celor mai puternice branduri bancare la nivel mondial (2024).

Rozalia Despinescu

Experiență de 10 în presa din România. Reporter și redactor la o televiziune locală din Galați, iar după ce a descoperit presa online, a ocupat mai multe poziții la publicații online: redactor, social media manager, editor coordonator.