Kaufland retrage de la vânzare toate loturile din produsul Pasta Tahini Al’Fez, din cauza suspiciunii de salmonella, a anunțat luni Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, pe site-ul oficial.
Producătorul și magazinul „au reacționat fără întârziere și au retras aceste produse de la vânzare”, conform comunicatului transmis de ANSVSA.
Clienții care au cumpărat aceste produse „sunt rugați sa returneze produsul la magazinul de unde l-au cumpărat”.
„Această rechemare vizează exclusiv produsul Pasta Tahini Al`Fez 160g. Alte produse vândute de Parmafood Group Distribution SRL, inclusiv alte produse de la producătorul AB World Foods LTD UK nu sunt afectate de această rechemare”, informează sursa citată.
Un român avertizează despre „ţeapa” de la Kaufland! Recent, bărbatul a povestit pe un grup de Facebook că a rămas complet dezamăgit de anumite produse pe care le-a achiziționat „la reducere”. Mai exact, românul nemulțumit a descoperit că pepenii pe care i-a adus acasă nu au niciun gust.
Conform bărbatului, pepenele cumpărat în aceste zile din Kaufland nu au niciun gust. Românul i-a avertizat pe alții, pe un grup de Facebook, să aibă grijă atunci când cumpără produse „la reducere”.
„Doresc să mă adresez tuturor! NU CUMPĂRAŢI PEPENI de la Kaufland! 2.99 lei pe kg! Am luat unul. L-am luat și pe al doilea! Primul 17 lei al doilea 15 lei. Țeapă cu amândoi! Păliți și seci. Am văzut eu codițele super uscate. Lotul acesta e compromis, abțineți-vă!”, a scris românul pe un grup de Facebook.
De altfel, în urmă cu câteva zile, un alt român a devenit viral pe rețelele sociale după ce a decis să se întorcă în Kaufland pentru a returna un pepene pe care l-a achiziționat și nu era copt. Adrian a filmat întregul proces și a publicat videoclipul pe rețelele de socializare.
„Obligația noastră este să vă dăm banii pe el”
„Mă duc la supermarket cu acest pepene, pentru că nu este copt, să văd dacă îmi dă banii înapoi pe el”, a declarat Adrian în filmulețul publicat pe TikTok. „Sărut mâna, am și eu o situație mai delicată. Am cumpărat pepenele acesta astăzi și nu știu cum procedăm cu el pentru că nu e copt. Practic, am dat banii degeaba pe el. Am aici și bonul. Au mai fost oameni care au venit și au returnat pepeni?”, a continuat el.
„Din moment ce dumneavoastră l-ați cumpărat și nu este în regulă, obligația noastră este să vă dăm banii pe el”, a fost replica celor de la Kaufland.
Ulterior, mai mulți clienți Kaufland au comentat că au trecut prin situații similare, însă nu au avut inițiativa de a returna produsele. Videoclipul a devenit rapid viral și a strâns nu mai puțin de 1.4 milioane de vizualizări în doar trei zile.