Categories: Știri

Schimbarea anunțată de PPC România, fostul Enel, pentru milioanele de clienți. Se anulează facturile pe două luni

Anunț important din partea PPC România (fostul Enel) pentru clienții săi la începutul anului 2025: ce se întâmplă cu facturile pentru lunile octombrie – decembrie 2024

Clienții PPC România, fostul Enel vor primi o informare semnificativă de la furnizorul lor de energie electrică. Facturile emise pentru consumul din perioada octombrie – decembrie 2024 vor fi anulate și emise din nou. Cu alte cuvinte, facturile pentru două luni vor fi refăcute complet. Totuși, acest lucru nu înseamnă că utilizatorii vor scăpa de plata consumului din acea perioadă. PPC România a explicat într-un comunicat ce se va întâmpla concret.

PPC România, fostul Enel, anunț pentru clienții săi
Începând din octombrie 2024, clienții PPC România au observat o taxă nouă inclusă pe facturi. Este vorba despre contribuția aferentă contractelor pentru diferență (CfD), o taxă destinată susținerii producției de energie din surse regenerabile și tehnologii cu emisii reduse de carbon.

Astfel, după anularea facturilor pentru lunile octombrie – decembrie 2024, PPC România va emite documente cu valoare negativă pentru consumul înregistrat în această perioadă.

Ce înseamnă stornarea și refacturarea?
Clienții PPC România vor primi facturi cu valoare negativă (stornate) pentru perioada octombrie – decembrie 2024. Ulterior, vor primi o factură recalculată, care va acoperi întreaga perioadă menționată, conform noilor reglementări. Sumele deja plătite pentru facturile lunilor octombrie și noiembrie vor fi reflectate în factura ce va fi emisă pentru perioada octombrie – decembrie 2024.

PPC solicitare pentru clienți

PPC România, compania grecească care a preluat afacerile locale ale ENEL în țara noastră, solicită clienților actualizarea datelor personale pe situl companiei pentru a evita probleme cu facturile în noul an.

PPC, actualizarea datelor în sistem
PPC este cea mai mare companie de energie din țară. Ea își începe anul 2025 cu o cerere semnificativă de la clienții din România. Compania a declarat oficial că inceperea noului sistem poate aduce numeroase schimbări pentru mulți dintre noi, dar a recunoscut și importanța adaptării rapide la aceste schimbări.

Compania subliniază importanța actualizării datelor pentru ca informațiile să fie corecte și ajungă la locul de consum la timp. Aceasta permite clienților să obțină oferte personalizate, alerte despre noi servicii, modificări ale tarifelor și alte informații importante despre contractele lor de energie sau gaze naturale. În plus, pentru a respecta legile în vigoare, datele trebuie actualizate.

Sunt necesare doar câteva minute pentru actualizarea datelor
PPC Romania spune că sunt necesare doar câteva minute pentru actualizarea datelor personale în sistemele lor, indiferent dacă ați schimbat adresa de e-mail, numărul de telefon sau buletinul. Pentru a vă asigura că beneficiați de cele mai bune servicii energetice disponibile, este necesar să urmați acest proces simplu, dar eficient.

Adrian Vrauko

Adrian Vrauko este jurnalist cu 14 ani exeperiență în domeniul social și eveniment. Și-a început cariera la Realitatea TV, iar dupa ani de televizune a trecut în jurnalismul online și a lucrat pentru mai multe site-uri din top 10 BRAT. De asemeena a condus 5 ani un site de lifestyle feminim care era pe primul loc în topul accesărilor.