Știri

De unde provine, de fapt, toată carnea din magazinele Penny. Puţini români ştiu ce cumpără

De unde provine, de fapt, toată carnea din magazinele Penny? Puțini români știu ce cumpără, de fapt, de cele mai multe ori la ofertă.

Te-ai întrebat vreodată de unde provine toată carnea din magazinele Penny? Retailerul are oferte mereu la raft și de asemenea, prețurile pentru numeroase produse sunt destul de accesibile.

Înainte de a afla de unde provine toată carnea din magazinele Penny, este bine să știm istoria retailerului. Încă de acum 50 de ani, discounterul Penny Market și-a propus să le ofere clienților marfă proaspătă și naturală.

În România, Penny a ajuns ceva mai târziu. În anul 2005, Rewe, proprietarul brandului Penny Market, care de altfel este un competitor direct cu grupul german, Schawrtz, care deține Lidl și Kaufland, a luat decizia să intre pe piața din România.

Astfel, la momentul actual în țara noastră există în jur de 336 de magazine. De asemenea, Penny are și o rețea de peste 450 de furnizori de produse din piața locală. Ce înseamnă asta și de unde provine toată carnea de la Penny?

Din 2005 și până acum, retailerul a avut planuri mari și se pare că a realizat ceea ce și-a propus. Cei de la Ziarul Financiar scriu că Penny și-a creat o rețea solidă și profitabilă de furnizori local.

Anul trecut existau peste 450 de furnizori. Și mai mult de atât, spre deosebire de produsele de la Lidl sau de la Kaufland, la Penny proporția produselor locale este de aproximativ 70%.

Și totuși de unde provine toată carnea de la Penny? Chiar retailerul răspunde: din România. Penny are o rețea solidă, astfel că o mare parte dintre produsele care ajung în rafturile magazinelor provin chiar din țara noastră.

„În prezent, avem o reţea ce include peste 450 de furnizori din România. Printre produsele de provenienţă românească de pe rafturile magazinelor noastre se regăsesc 50 de mărci proprii”, au transmis cei de la Penny, menționând că toată carnea de porc, de vită, ori de pui, este 100% românească.

Oficialii retailerului mai subliniază și faptul că achiziționarea de produse la nivel local este o strategie. Penny și-a propus să investească în produse românești după ce și-a dat seama de preferințele clienților.

„Decizia de a achiziţiona produse la nivel local face parte din strategia noastră de investiţii. Alegem să investim în produse româneşti pentru că am ajuns să cunoaştem dorinţele clienţilor noştri.“, mai spun oficialii Penny Market.

0171
Rozalia Despinescu
Experiență de 10 în presa din România. Reporter și redactor la o televiziune locală din Galați, iar după ce a descoperit presa online, a ocupat mai multe poziții la publicații online: redactor, social media manager, editor coordonator.

    Comments are closed.