Anularea primului tur al alegerilorprezidențiale a declanșat un val de reacții în mediul politic și public. Dana Budeanu nu s-a putut abține nici de această dată și l-a luat peste picior pe Călin Georgescu. Aceasta a postat pe rețelele sociale fraza „Cristela, dragostea mea”, făcând aluzie la celebra replică „Mihaela, dragostea mea” rostită în 2009 de Mircea Geoană după pierderea alegerilor prezidențiale în fața lui Traian Băsescu.
Comentariul său pare să fie o ironie la adresa lui Călin Georgescu și a susținătorilor săi, după ce Curtea Constituțională a deciz anularea alegerilor prezidențiale.
În 2009, replica „Mihaela, dragostea mea” a deveni un simbol al victoriei pemature și al eșecului ulterior, marcând una dintre cele mai cunoscute momente din istoria alegerilor din România.
Decizia Curții Constituționale de a anula primul tur al alegerilor prezidențiale a fost luată în urma unor dezvăluiri despre ingerințele Rusiei în procesul electoral.
Documentele desecretizate de Consiliul Suprem de Apărare a Țării au arătat că întreaga campanie a lui Călin Georgescu a fost rezultatul unei manipulări externe. Acest scandal a dus nu doar la invalidarea alegerilor, ci și la reluarea întregului proces electoral.
Mesajul Danei Budeanu a stârnit reacții variate în rândul publicului. Unii au apreciat ironia subtilă și trimiterea la un moment istoric emblematic, în timp ce alții au considerat intervenția designerului drept nejustificată. Cu toate acestea, comentariul a amplificat discuțiile despre implicațiile anulării alegerilor și despre responsabilitățile celor implicați în acest scandal.
Dana Budeanu nu este la prima intervenție de acest gen. De-a lungul timpului, aceasta a devenit o voce influentă în spațiul public, folosindu-și platformele pentru a comenta subiecte de actualitate într-un stil caracteristic. Mesajele sale, fie ele critice sau satirice, au adesea un impact semnificativ, generând dezbateri și controverse.
Mesajul Danei Budeanu reprezintă mai mult decât o simplă ironie, ci o oglindă a percepției publice despre situația actuală a alegerilor prezidențiale din România.
Folosind umorul și referințele istorice, designerul a reușit să capteze atenția asupra unui subiect sensibil, aducând în prim-plan consecințele ingerințelor externe și fragilitatea proceselor democratice.
Într-un moment de incertitudine politică, astfel de intervenții contribuie la alimentarea discuțiilor publice, chiar dacă nu sunt întotdeauna lipsite de controverse.