Știri

Anunț major pentru clienții PPC (fost ENEL), E.ON și Hidroelectrica. Lumea este supărată foc

Fie că ai contract la energie cu PPC, fostul ENEL, E.ON, ENGIE sau Hidroelectrica, e bine să știi la ce facturi trebuie să te aștepți din luna februarie.

Cei mai mulți clienți au avut parte de o surpriză atunci când au primit facturi pe minus în luna ianuarie. De vină a fost o reglementare de anul trecut care s-a aplicat mai devreme decât ar fi trebuit.

Este vorba despre o schimbare legislativă. Mai exact, a fost emis un ordin ANRE în octombrie 2024. Astfel, pe facturi a fost inclusă o nouă taxă, denumită „contribuția CfD”.

Scopul ei este acela de a sprijini instalarea de noi capacități de producție a energiei electrice. Românii nu ar fi trebuit însă să o plătească la acea vreme, astfel că acum recuperează banii.

Ce trebuie să știe clienții PPC, ENGIE ori Hidroelectrica
Contribuția ar urma să fie introdusă în facturi abia începând cu aprilie 2025. Astfel, românii vor plăti mai mult din luna aprilie la energie. Și totuși ce se întâmplă în ultima lună de iarnă?

Facturile din luna februarie ar urma să revină la normal. Mai exact, clienții, fie ei PPC, E.ON, ENGIE sau Hidroelectrica ar urma să plătească sumele corecte.

Astfel, nu se mai adaugă „contribuția CfD”. Totalul facturii va fi într-adevăr consumul din luna de plată. Drept urmare, e de așteptat să nu mai existe alte neclarități.

Rămâne de văzut totuși cât de mult vor creșe facturile din luna aprilie, având în vedere schimbările care sunt așteptate și care vor fi implementate de fiecare furnizor în parte.

Din cauza facturilor pe minus românii au crezut că trebuie să primească bani înapoi de la furnizori, iar când au aflat că nu vor primi acei bani ci se vor scădea sumele din facturile viitoare românii au fost suparați foc.

Avertisment pentru românii cu contract la PPC, fostul Enel. Trebuie să trimită informațiile online

Compania de energie PPC România anunță o serie de măsuri pentru îmbunătățirea relației cu clienții. Consumatorii sunt încurajați să participe activ, oferind sugestii și feedback valoros.

PPC România, fostul Enel, anunță o serie de măsuri menite să îmbunătățească relația cu clienții. Compania încurajează consumatorii să participe activ, oferindu-și părerile printr-un sondaj online. Feedback-ul primit va contribui la modernizarea serviciilor și a platformei digitale, facilitând accesul utilizatorilor la informațiile esențiale.

PPC România inițiază un nou proiect pentru clienți
PPC România, cunoscut anterior sub numele de Enel, a lansat o inițiativă prin care urmărește să îmbunătățească experiența consumatorilor.

Compania din domeniul energiei pune accent pe digitalizare și pe facilitarea accesului utilizatorilor la informațiile esențiale.

În acest context, compania a demarat un nou proiect prin care invită clienții să își exprime opiniile cu privire la serviciile oferite. Acest demers are scopul de a adapta platforma online și serviciile companiei la nevoile și așteptările utilizatorilor.

Website îmbunătățit pe baza feedback-ului clienților
Compania anunță că una dintre principalele modificări vizează platforma online a companiei. Pentru a optimiza serviciile digitale, consumatorii sunt rugați să completeze un sondaj rapid, disponibil pe website.

Compania precizează că acest sondaj este menit să colecteze informații relevante despre experiența utilizatorilor.

Astfel, PPC România va putea analiza și implementa sugestiile primite, cu scopul de a îmbunătăți accesibilitatea și funcționalitatea platformei online.

„Suntem conștienți că fiecare sugestie primită ne ajută să ne îmbunătățim serviciile. Părerea dumneavoastră contează enorm și ne inspiră să identificăm noi soluții pentru a vă oferi servicii smart în fiecare zi”, transmite PPC România.

Campania #EnergiePentruOrice și noile funcționalități ale platformei
În cadrul campaniei #EnergiePentruOrice, PPC România a introdus o secțiune nouă pe website. Aceasta le permite consumatorilor să acceseze rapid informații despre index și alte date relevante din domeniul energiei.

Reprezentanții companiei susțin că această inițiativă urmărește să ofere transparență și acces facil la serviciile digitale. În plus, se dorește o interacțiune mai eficientă între clienți și PPC România, prin intermediul platformei modernizate.

Clienții PPC România contribuie la dezvoltarea serviciilor
Un alt aspect important subliniat de PPC România este implicarea activă a consumatorilor în procesul de modernizare a serviciilor. Anul trecut, peste 40.000 de clienți au oferit sugestii și feedback, multe dintre acestea fiind deja implementate.

Datorită recomandărilor primite, compania a introdus noi facilități, precum posibilitatea plății cu cardul. Totodată, unele magazine PPC România au fost dotate cu zone special amenajate pentru copii, astfel încât vizitele familiilor să fie mai confortabile.

Gigantul din domeniul energiei își propune să continue acest proces de transformare digitală, punând accent pe nevoile și dorințele consumatorilor. Românii sunt invitați să participe la această schimbare, oferindu-și părerile prin intermediul sondajului online.

081
Adrian Vrauko
Adrian Vrauko este jurnalist cu 14 ani exeperiență în domeniul social și eveniment. Și-a început cariera la Realitatea TV, iar dupa ani de televizune a trecut în jurnalismul online și a lucrat pentru mai multe site-uri din top 10 BRAT. De asemeena a condus 5 ani un site de lifestyle feminim care era pe primul loc în topul accesărilor.

Comments are closed.