Știri

ALERTĂ SANITARĂ! Opriți consumul acestor produse de urgență

Compania Unilever a anunțat retragerea de pe piață a patru produse alimentare – trei din gama Knorr și unul Delikat – din cauza riscului ca unele pachete să conțină fragmente de metal și cauciuc, făcându-le improprii pentru consum. Decizia a fost luată preventiv, după ce compania a descoperit o defecțiune la un echipament din fabrica de producție.

Patru produse retrase temporar din magazine

Retragerea de pe piață vizează anumite loturi limitate, după cum urmează:
– Delikat Borș Magic cu legume (Lotul 528003C93, valabil până la 31.10.2026)
– Knorr Pungă Magică – condimente pentru porc cu usturoi și afumătură (Loturile 528630C93 și 528730C93, valabil până la 31.01.2027)
– Knorr Supă cu pui cu tăiței (Lotul 527810C93, valabil până la 31.10.2026)
– Knorr Fix pentru pui crocant cu usturoi (Lotul 528008C93, valabil până la 30.04.2027).

„Unilever a decis să retragă de pe piaţă un număr limitat de pachete din sortimentele Delikat Borş Magic cu legume, Knorr – punga magică – condimente pentru porc cu usturoi şi afumătură, Knorr supă cu pui cu tăiţei şi Knorr fix pentru pui crocant cu usturoi. S-a constatat că, din cauza avarierii unui echipament din fabrică, unele pachete pot conţine fragmente de metal şi cauciuc şi, prin urmare, nu sunt adecvate pentru consum”, se precizează în comunicatul companiei.

Consumatorii pot returna produsele

Unilever îi îndeamnă pe toți consumatorii care dețin produse din loturile menționate să nu le consume și să le returneze în magazinele de unde le-au achiziționat, pentru a primi contravaloarea lor.

„Toate celelalte produse Delikat şi Knorr sunt complet sigure pentru consum şi respectă standardele stricte de calitate şi siguranţă ale companiei Unilever. Dacă deţineţi unul sau mai multe pachete de Delikat Borş Magic cu legume, Knorr – punga magică – condimente pentru porc cu usturoi şi afumătură, Knorr supă cu pui cu tăiţei şi Knorr fix pentru pui crocant cu usturoi, din loturile menţionate, vă rugăm să nu îl consumaţi şi să îl returnaţi în magazinul de unde l-aţi cumpărat pentru a primi banii înapoi – sau să contactaţi Serviciul pentru Clienţi la: 0800.150.150. Procesele noastre de producţie sunt atent monitorizate pentru a asigura cele mai înalte standarde de siguranţă alimentară, a fost un caz izolat şi măsurile luate vor preveni apariţia unor situaţii similare”, se mai arată în comunicatul oficial.

Măsură preventivă și colaborare cu autoritățile

Compania subliniază că retragerea este una preventivă și că, până în prezent, nu există cazuri raportate de incidente sau persoane afectate. Unilever a notificat autoritățile competente și colaborează cu acestea pentru a se asigura că toate produsele din loturile respective sunt eliminate din magazine.

Unilever garantează calitatea și siguranța alimentară

„Unilever îşi desfăşoară activităţile sale de producţie conform celor mai înalte standarde internaţionale de calitate şi siguranţă, iar orice abatere de la aceste norme este tratată cu maximă seriozitate şi responsabilitate”, au transmis reprezentanții companiei.

Reprezentanții Unilever asigură consumatorii că este vorba despre o situație izolată, iar toate măsurile necesare au fost deja luate pentru a preveni repetarea incidentului. Procesul de retragere este coordonat astfel încât produsele să fie înlocuite rapid, iar siguranța consumatorilor să rămână prioritatea principală.

Ce trebuie să facă persoanele care au cumpărat produsele

Cei care au achiziționat produsele vizate pot merge cu bonul fiscal sau chiar fără acesta în magazinele de unde au fost cumpărate produsele, pentru a primi banii înapoi. De asemenea, pot contacta direct Serviciul pentru Clienți Unilever la numărul 0800.150.150, pentru mai multe detalii.

Prin această acțiune, Unilever arată transparență și responsabilitate, subliniind că prioritatea sa rămâne siguranța consumatorilor și respectarea celor mai înalte standarde de calitate.

0190

Comments are closed.