Ciocnirea celor două trenuri de metrou este doar ultimul și singurul incident grav mediatizat, mai multe alte evenimente periculoase fiind mușamalizate. Cel mai grav a fost când mecanicul unui tren a deschis ușile de pe partea cealaltă a peronului.
Un mecanic a deschis în stația Crângași ușile de pe cealaltă parte a peronului, incident extrem de grav, întrucât a pus sute de pasageri în pericol, scrie Club Feroviar.
Incidentul de pe 15 februarie, mușamalizat de conducerea Metrorex, a fost urmat la câteva zile de un altul, în care un alt mecanic a uitat pur și simplu să deschidă ușile trenului, în stația Parc Bazilescu. Și-a dat seama abia după ce a plecat din stație, iar un călător a bătut în ușă, moment în care a oprit trenul și l-a întors la peron, fără să raporteze mișcarea celor de la dispecerat.
Mai mulți mecanici de metrou sunt cercetați disciplinar
Dacă luăm și ciocnirea de pe 27 februarie a celor două trenuri care au intrat pe aceeași linie, înseamnă că metroul bucureștean a înregistrat trei incidente serioase, din care unul chiar extrem de grav, în mai puțin de două săptămâni.
Dintre acestea, doar ciocnirea trenurilor a fost mediatizată. Conducerea Metrorex le-a confirmat însă și pe celelalte două, pentru Club Feroviar, precizând că toți mecanicii de tren responsabili sunt cercetați disciplinar.
Haos la metrou. Defecțiune pe cea mai aglomerată magistrală
Ușile unui metrou s-au defectat în stația Ștefan cel Mare. Pasagerii au fost debarcați, iar metroul s-a retras.
Potrivit companiei, a fost înregistrată o defecțiune la ușile trenului.
Pasagerii au fost debarcați, iar trenul s-a retras la Dristor 2.
Circulația se desfășoară normal, a transmis Metrorex.